מה עשה אלי ישי בלשכת נתניהו במוצאי שבת ?

בעריש פילמר 1 Comment on מה עשה אלי ישי בלשכת נתניהו במוצאי שבת ?
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי, התמודד בבחירות האחרונות לכנסת במסגרת רשימת "יחד", ונחל אכזבה כשמפלגתו לא עברה את אחוז החסימה. ממרומי ראשות סיעה מרכזית ודומיננטית, הידרדר ישי לאיבוד כל עמדה פרלמנטרית, ומלבד כאב התבוסה נאלץ להתמודד עם חובות רבים שהותירה ההרפתקה הפוליטית.

בתקופה האחרונה ישי מתראיין בתקשורת ומסביר את מה שבעיניו גרם לכשלונו, תוך שהוא מבטיח שתנועתו עדיין רלוונטית, ומשגר הבטחה להתמודד בבחירות הבאות. האם ליריביו אכן יש מקום לדאגה ?! – הג'רוזלם פוסט מדווח היום (ראשון) כי יו"ר 'יחד' אלי ישי נפגש אמש (מוצאי השבת) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו ברחוב בלפור בירושלים.

תוכן הפגישה לא פורסם, וספקולציות רבות עולים אודות פוטנציאל שיתוף הפעולה בין האישים. אלי ישי אישר לעיתון כי נפגש עם ראש הממשלה נתניהו ואמר: "אנחנו חברים. הפגישה הייתה אחד על אחד".

העיתונאי שמעון ברייטקופף צייץ באירוניה: "הג'רוזלם פוסט חושף שנתניהו נפגש אמש עם אלי ישי, מה שהוא לא מגלה שהם עשו ביחד טקס אשכבה על מתווה הגז". ישי כהן צייץ: ""ראש הממשלה מחזיר לדרעי שלא חותם על סעיף 52. אין הסבר אחר לפגישה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אלי ישי מוכיח שהוא היה ונשאר חתרן קטן ובלתי נלאה. סוס טרויאני של ביבי. ועדיין ממשיך לנסות להרוס מבחוץ וזאת לאחר שבתקופת שילטונו רוקן את ש׳ס מכל נכסיה. אבל ב׳ה האריה חזר וכללי המשחק השתנו. אז לך תשלם את החובות לפעילים התמימים תבקש סליחה ממרן ומהרב מזוז. וצא לנו מהחיים.